Friday, January 7, 2011

Oh!Kejadian yang tidak diingini.. zura oh zura..

Lama x baking..
kali ni office-mate ada buat tempahan..
devil's food choc cake..
tapi ada pulak peristiwa mendukacitakan..

Aku dgn konpidennyer..
buat 3 bijik kek DFCC tu..
pg tadi masa salah sorang member aku nk amik kek
dia cakap .." ko buat blueberry ciskek kan"..
aku tercengang...

Alamakkkkkkkkkkkkk..
aku salah buat kek...
rasa x de darah kt muka aku masa tu..
aku tau member aku tu x marah
tp kesian kt dia
sbb dia tempah utk anak dia nk makan..
dulu dia dh penah tempah DFCC..
tp rupenyer anak dia allergic choc and nuts..
so this time dia nk ciskek..

Yang menyebabkan aku lupe
sbb dia tempah pon secara kebetulan..
borak2 kt FB then dia pon kata nk tempah kek.
patut dia nk Jumaat lepas
tp sbb public holiday dia pospone ke hari nie..
Kebetulan pulak ada jugak 2 org lg member nk tempah DFCC..
so mlm semlm dgn selamba badak airnyer..
aku godeh laa kek DFCC nie..
Haaa.. padan mukaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...

So aku janji nk buatkan ciskek dia Isnin depan nie.. 
huhu.. sesungguhnyer teramatlah rasa bersalah..
huhuhuhu..


ermm.. dgn rasa bersalah yg ada dlm diri lg..
korang layan je laa a few gambo kek DFCC nie..
huhu..





2 comments:

kak aidah said...

Biasalah tu Zura. Tu sebab Apek Senario selalu kata, bertindak mengikut arahan. Benda dah jadi, kita ni pun bukannya perfect sangat.

::Azura Rahman:: said...

huhu.. tp kesian sgt mengenangkan anak dia yg nk makan kek.. owh aku masih rasa bersalah.. huhu..

Kongsi Resepi

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...