Monday, January 3, 2011

Ayam Bakar Separuh Masak.. pelik tp benar..

Alahai..
idea nk masak ape x muncul2 lg..
ape hal ntah..
dh kuarkan ayam..
rasa cam nk masak simple jew..
masak kicap or sup..
now takut nk makan lemak2 and mnyk2 sgt kan..
byk sgt kes org muda meninggal mengejut..
mcm kes baru nie..
pelakon Faizal Yusof tu..
tp ajal maut semua kuasa ALLAH..
cuma x salah kita ikhtiar demi kesihatan diri sendiri..
(masa tgh beringat.. esok lusa aku lupe daratan.. huhu..)

Eh Eh.. dh terlari dari tajuk pulak..
nk citer pasal menu istimewa nie..
tak tau laa korang penah dengar..
or korang penah makan...!!!
aku sharekan pada korang sekali dgn resepinyer ye..
aku dpt masa Google tadi..

'

'

'

'

'

'

'

'

'

'

'

'

'

'
jap jap.. nk paste gambo..

'

'

'

'

'

'

'

'


ok dh jmpa.. jap jap.. 
tau laa korang lapo..
jap jap..

'

'

'

'

'
'

'

'

'

'

'

'

'

'

haaa.. ni dia..
selamat mencuba dan selamat menjamu selera..

'

'


RESEPI AYAM BAKAR SEPARUH MASAK

Bahan²
1.Beberapa Ekor Ayam Hidup
2.Unggun Api
3.Minyak Tanah
4.Lighter
5.Orang Ramai sbg penonton

Caranya ambik ayam hidup letak kat api selama beberapa minit kemudian lepaskan laju²
cuba try test tengok anda pasti berjaya siapkan resepi ini seperti gambar diatas..


*Sesungguhnya perbuatan ini teramat lah ZALIM.. tergamak manusia2 ni buat kt ayam yg tak bersalah tu.. entah kt negara mana aku pon x tau.. huhu..

Sumber Gambar & Resepi dari SINI

6 comments:

kak ina kl (1) said...

lamb chop nak sedap beli kat jaya jusco.

memang kejamlah dia orang nikan.

izahdaut said...

weh... sabo jela... zalim siutt

bee2312 said...

kat indon la tu...

Mrs.FaizalRiza said...

eeeeee...kejam...menci org zalim mcm ni...

Anonymous said...

aku tak heranlah kalau negara mereka ni selalu kena bala. perbuatan zalim ni kalau yang kena zalim tu berdoa tak kisahlah ayam ke dsbgnya. tiada hijab disisi Allah SWT memperkenankan doa tersebut. Kalau ayam tu berdoa turunnya gempa bumi, memang gempa bumilah tempat org yg zalim ni.

Anonymous said...

Macam sial

Kongsi Resepi

There was an error in this gadget

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...