Wednesday, January 12, 2011

Terima Kasih Anonymous..

Ingat tak entry dulu pasal Safi Rania Gold..???
yang NIE..

Hari ni aku terima satu comment..
tp sayangnya x tau nama saper la yg comment tu..
dia just guna Anonymous jew..

Anonymous share dgn aku a few tips utk kurangkan jerawat di muka..
dan aku rasa..
nk share jugak dgn u all yg menghadapi mslh yg sama seperti aku..
perkara baik elok dikongsi..
betol tak?..

So ini tips dari Anonymous:-


1. cuci muka dengan tomato tiap2 hari.tomato tu potong dalam 2 slice .
pastu lumurkanlah kat muka,especially yg kat banyak jerawat tu.biarkan selama 15 minit.pastu basuh.

2. 3 hari sekali, basuh muka dengan air suam.letakkan towel kat air suam tu, 
pastu tuam2 kanlah kat muka.

3. pakai cream safi aloevera.yg tutup die kaler hijau.x yah pakai cream lain.
pastu baru pakai bedak.

4. pencuci muka, pakai sabun cuci muka untuk jerawat.kat farmasi ade jual.
harga dalam RM15-20.

----------------------------

Thanks again Anonymous. Sudilah kiranye singgah lg ke blog saya ye..

^_^

2 comments:

umi_e said...

Thanks for sharing...

Unknown said...

Thanks for sharing:)

Kongsi Resepi

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...