Sunday, December 19, 2010

Tune Hotel Danga Bay JB

Hai hai hai semua..
alahai.. sedapnyer laa layan musim sejuk skrg nie..
ekeke..
kt tmpt korang hujan tak?..
kt Kuantan dh start hujan x henti2..
aku sukaaaa...
sbb sejuk laa skit rasa cuaca
kalu dak panas terik..
berpeluh2..

Spt kt entry siput sedut ku itu..
aku pegi ke JB jumaat lepas..
utk menghadiri majlis kawin sepupu ku..
majlis kt Setulang..
tp aku dan family dok berkumpul ramai kt pot biasa kami ler..
kt umah mak sedara kt Kg Pasir..
utk bermalam pulak..
aku, abang ngah dan adik aku..
stay kt Tune Hotel Danga Bay..
pada aku sgt puas hati..
keselamatan sgt terjamin sbb pintu nk masuk ke hotel sentiasa berkunci..
and plg best MURAH..
kita boleh pilih facilities yg kita nak..
aircond ada 12hrs dgn 24hrs..
towel,hair dryer,tv..
so pilih ikut bajet anda.. very the syiokkk ooo..

 

 Hotel Lobby

 
 Bilik kecik but berbaloi.. kemas dan bersih..

  
Credit reminder utk aircond..Aku amik yg 12hrs.. canggih betol..






















Pintu Toilet.. haru betol.. x leh lock.. huhu..
 
 
kt dlm toilet pon ada Ads.. ekeke..


kalu nk stay lama better pilih utk ON TV

Hairdryer dgn TV OFF sbb x amik.. sbb check in pon dh lewat mlm.. pepagi dh kena check out..

aircond amik yg 12hrs pon ada lg balance 4hrs..


Dan last sekali..
gambo ni wajib kena tayang..


'

'

'

'

'

'

'

'

'

'

'

'

'

jeng jeng jeng

'

'

'

'

'

'

'

'

'

'

'

'


'

'

'

'

'

'

'

'

'

'

'

'

'

'

'

'
 Gambar tokei blog lerrrrrrrrr...
alahaiiiiiii..
ekeke..


bersama hubby terchenta.. ♥























1 comment:

Iera said...

zura cam best je hotel ni.. ada kat johor je ke?

Kongsi Resepi

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...