Friday, December 24, 2010

Aku mengidam..pleaseeeeeeeeeeeeeee..

Ada tak kawan2 yg sudi nk bantu aku..?
huhu..
aku mengidam sgt2..
kesian kt aku..
meleleh dh air liur ni mengidam x dpt2.
agak2 korang boleh ke tolong aku dptkan ape yg aku idamkan nie..?
pleaseeeeeeeeeeeee...

'

'

'

'

'

'

'

'

'

'

'

'

'

'

'

'

'

'

'

'

korang janji dapatkan utk aku ye.. mengidam sgt2 nie.. okay..

'

'

'

'

'

'

'

'

'

'

'

'

'

'



Bread Maker Empress Cosway..
Haaa.. korang dh janji kan..
cepat pi belikan utk aku..
muahahaha..

Aku tgh berangan nk beli BM nie..
dh ramai memiliki BM..
dan dh ramai yg dh berlagak tunjuk aksi2 roti korang kan..
x pe.. x pe..
nnti aku dpt BM nie..
aku berlagak pulak tunjuk roti2 aku..
huhu.. biler la agak2nyer..
huhu..




byknyer nk kena tambah duit.. huhu..


 Oh BM.. aku merinduimu...
ding dong..

~@~

4 comments:

JaJa'Z said...

kalau ada niat nak berlagak tu..takut tak dapat jek..hehhe baik betul kan niat balik..kih kih kih..lepas tu terus dapat...

::Azura Rahman:: said...

jaja - ni kes jeles sebenarnyer.. huhu.. depa dok tayang roti yg seksi meksi.. kzura jeles arrr.. tu yg tetiba pasang niat nk berlagak tu.. huhu.. ok tukar niat.. nk wat roti then nk jual wat biz pulak.. aci?.. =)

ladyila said...

kak me toooooo..mengidam benda ni..hihih january target nak dapat ni..heheh tuh pun nak tukar RP kalau tak jenuh nak tambag duit ahakkkk...

::Azura Rahman:: said...

ila - tu laa pasai.. kena kumpul RP byk2.. dpt 70RP dh kira okay laa kan.. x byk sgt nk tambah.. nk tunggu FREE entah biler.. huhu.. b4 this cosway dh ada offer BM tp x sempat nk grap.. now kuar yg lain.. tu yg kena grap cepat2.. jom ila.. ekeke..

Kongsi Resepi

There was an error in this gadget

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...