Wednesday, December 1, 2010

Kad Bank Baru.. yeayyyyy..

(sumber : Google)

Tadi dpt jugak aku pegi ke bank..
utk wat kad ATM baru..
Aku try masukkan kad lama tu kt bank..
aik.. leh pulak detect..

Ermm.. aku pon tnye laa pegawai bank situ..
perlu ke aku tukar kad baru?..
dia cakap kes cam aku tu maybe sbb mesin kt Shell tu rosak..
bukan kad rosak..
aku cakap.. x kan laa 3 buah Shell lain2 tmpt semua rosak..
Susah jugak kalu nk kena carik CIMB utk keluarkan duit..

So dia pon nasihatkan aku tukar je yg baru..
utk senang dan selamat..
lgpon katanye kad lama aku x de MEPS..
Bayaran dikenakan RM12.00
Boleh laa.. dari aku menderita tiap kali nk keluarkan duit kan..

Proses dia sgt mudah dan cepat..
Dan kad terus boleh guna..
x payah tunggu sampai 2-3hari pon..

Tapi yg membuatkan aku sedikit terkilan..
online banking iaitu CIMB Clicks kena buat baru..
biler buat baru maksudnyer..
semua account yg aku dh byk add kt dlm tu..
kena set kan semula.....
Oh tidakkkkkkk...
Huhuhu..

Ermm.. sbb tu laa org cakap kan..
Setiap suka pasti ada duka..
tp kira duka aku idak laa kritikal kan..
cuma malas je nk add balik semua account2 tu semula..
uwaaaaaaaaaa...
byk giler korang tau dak..
bil air,letrik,astro,telepon,P1,loan,TH.... bla bla bla...

Xpe ler.. wat slow2.. kan kan kan..
yg penting..
skrg aku blh keluarkan duit di mana2 ATM..
syiokkkkkkk...

*lupe pulak tnye pegawai bank tu kt mana nk beli Mr.Octo nie..
Yg lain2 tu comel sgt kan kan kan..

No comments:

Kongsi Resepi

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...