Friday, December 17, 2010

Jom menyedut.. ~Siput Sedut Masak Lemak Cili Api

Slurppppppppp...
sedap tol pekena siput sedut masak lemak cili api nie..
korang makan?..ekeke..
aku tau ramai yg x makan siput sedut nie..
rugi oooo..
tp masing2 ada selera masing2 rite..
ada yg makan ada yg tak..
tp yg x makan tu dok diam2 sudah..
jgn dok cakap yg bukan2 kat org yg makan nie..
huhuhu..

Aku dan family mmg gemar siput sedut nie..
tp kalu makan kt kedai luar..
aku jarang amik lauk nie..
sebab aku was2 camne dia basuh siput sedut nie..
siput ni asal2 mmg berlumpur..
kalu x basuh bersih..
jawabnyer berpasir dan bau lumpur..
Kalu makan sendiri..
for sure kita basuh bersih2..
sampai air tu jernih..
ada sesetgh tu guna bbrp petua kan..
aku pon x pasti pasal petua2 nie..
Yg aku tau.. makan jew..
hahaha..

 

 Kalu makan siput sedut ni x leh nk sopan sgt..
x keluar la isi nyer..
ekeke..
Asben aku dulu mmg x sentuh siput sedut nie..
skrg dh 8thn kawin..
dia pulak lebih2 menyedut..
hahahaha..

Oklah.. selamat menyedut ye.. chow..


 *auto publish.. maybe masa ni aku tgh otw ke JB or maybe dh sampai kot.. bye

No comments:

Kongsi Resepi

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...