Saturday, December 4, 2010

Udang Masak Lemak Putih bersama Cendawan Tiram

Wah.. panjangnyer nama lauk nie..
sedap weh layan lauk ni musim2 sejuk nie..
lawan pulak dgn Ikan Tongkol masak sambal..
buat pulak telur dadar boh mayonis..
perghhhhhh..
lg lama musim ujan lg gomok laa aku makan selera sgt..
huhuhu..

Aku buat kelainan pada lauk lemak putih nie..
tu pon sbb aritu makan kt Restoran Santai kt Tjg Lumpur..
dia masak lemak putih udang boh serai dgn petai..
punyer laa sedap...
and dia guna bawang merah kecik2 belah dua je..
Asben aku siap pesan..
nnti nk masak lemak putih blh laa wat camni..

Tp aku x pasti laa kot2 ada antara korang mmg dh guna cara nie..
ekekeke..
Cuma lauk ni aku x boh petai..
x de stok..
and aku masak udang tu dgn cendawan tiram..
mmg ler menawan hati..
layan nasik sampai lupe berapa kali dh tambah..
hahaha..

1 comment:

katak_78 said...

zura!kita idup kan smula blog nih!!!heheh.....harap2 bersemangat a leps ni nak hapdet cam zura!

Kongsi Resepi

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...