Friday, May 2, 2014

Krim Shaklee istimewa pelbagai guna - Herbal Blend

Assalamualaikum bloggers,

Herbal Blend ada sejenis krim yang juga merupakan killer product dalam rangkaian penjagaan tubuh Shaklee. Diuji secara klinikal untuk melembutkan kulit, mengurangkan kerengsaan dan sebagainya.

Musim2 panas ni... badan mudah naik ruam dan gatal2... haaa meh sapu herbal blend... mandi bersih2 dgn sabun dettol sebaiknya.... then lap kering2 terus sapukan herbal blend sampai serap ke kulit... sapu setiap kali mandi... insya Allah cepat baik.... ;)

Keistimewaan Herbal Blend ni, ia diperbuat dari tumbuhan, diuji secara klinikal dan yang penting tiada bahan kimia! Haruslah kita sedari, krim dan losyen kebanyakannya mengandungi bahan2 berbahaya seperti Paraben dan sebagainya.

Jadi bertukarlah kepada Herbal Blend sebelum merisikokan anak anda dengan carcinogen (penyebab kanser) dari krim lampin dan losyen mereka!

Sy suka sapu kt tapak kaki sebelum tido... kot2 la leh dpt tumit sehalus bayi... hehehe...

Ada yg berminat nk dptkan dgn saya... terutama yg berada sekitar Kuantan.. meh whatsapp/sms saya... leh dtg pickup terus sbb skrg sy ada ready stock... stock cepat habis kt shaklee ni... produk paling HOT!

Azura Rahman
SID : 1073170
019.9988.588

1 comment:

Susan said...

That is really nice to hear. thank you for the update and good luck. Wondering where to go in 2019? Things to do has ranked as the best include a remote, idyllic island, the design capital ...

Kongsi Resepi

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...