Thursday, January 26, 2012

Spice Jar IKEA

Assalamualaikum..

Setiap kali aku ke rumah adik di Setia Alam..
tempat wajib aku pergi mesti IKEA..
tak pernah bosan.. tak pernah jemu..

Kalu aku berdua dgn suami..
kami akan ke IKEA masa on the way balik Kuantan biasanye..
Tapi baru2 ni aku bukan berdua dgn suami sahaja..
kami bawa sekali Mak dan Abah..

Abah pon excited nk ke IKEA..
Al-maklum la.. Abah kan Mc Gyver..
So dia suka tempat2 macam IKEA tu..
kalau ikut kan byk brg Abah nk beli..
tp aku pesan awal2..
kena tgk harga jugak..
IKEA ni bukan semua brg murah..
kadang2 tu 2x ganda mahal dr luar..

Barang yg Abah dh aim nk beli ialah nie..

"

"

"

"

"

"

"

"

"

"

"

"

"
Spice Jar IKEA..

Sampai 3 set abah rembat...
"Nak buat ape Bah byk2..? "
"Letak rempah la.. "

Hehehehe..
Tgk mcm byk..
tp biler dh sumbat segala mak nenek rempah..
eh.. cukup2 je..
tu pon geram rasa nk boh garam, serbuk kunyit, serbuk kari dll.. hahahaha..

Saje2 gatal google pasal spice jar nie..
mcm2 gaya diorg susun spice jar..
comel kan?..


pic taken from HERE

pic taken from HERE

pic taken from HERE

pic taken from HERE

pic taken from HERE


pic taken from HERE

Harganya RM7.50 per set (4pcs)
Kalau x silap aku.. harga asal dia RM9.90 kot.. 

Selamat berspice jar ye.. ^_^

1 comment:

nanonano said...

nanti tunjuk akak plak deco mcm mane spice jar tu :)

Kongsi Resepi

Share It

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...