Thursday, January 12, 2012

Jai.. Zikir.. atau Adi Putra???..

Assalamualaikum..

Dari aku melayan kuyu mata ni dek kerana cuaca yg mendung..
dan hujan dari pg tadi sampai lah skrg..
baik aku wat entry blog ni jap..hihihi..

Biler bukak laman web Beautifulnara tadi..
tgk ada gmbr Adi Putra.. ermmm.. kite buat entry pasal dia lah..

Aceli aku tidak berapa meminati atau mengenali Adi Putra nie..
tp since dia berlakon dlm drama Tentang Dhia..
eh.. jadik minat pulak.. hihihi..
tp idak la minat sampai jerit2.. meroyan.. histeria bagai kan..
minat cara dia berlakon je.. and lagu2 yg dia nyanyikan pon not bad..
boleh la dengar.. x la bernanah dlm telinga kan kan kan.. :):):)

Selain dr drama Tentang Dhia..
heboh jgk org dok memperkatakan filem KL Gangster 2..
Adi Putra memegang watak Jai..
serius ganas giler muka dia dlm KLG2 tu..
dgn rambut blonde nyer.. dgn muka serius nyer..
beza sgt la watak dgn Abg Zikir tu..
dh nama pon pelakon kan.. huhuhu..

So korang suka yang mana?..

JAI
pic taken from : http://beautifulnara.com/4-gambaradi-putra-semakin-popular/
atau...

ABANG ZIKIR


Atauuuuuuuu....

ADI PUTRA


Hahahahahaha..

Jangan la maraaaah.. gurau2 aje.. 

Moh kite tgk gambar Adi Putra yg bisa mencairkan hati gadis2..
(hati i x cair sbb i bukan gadis.. auwwwww).. hihihi..

"

"

"

"

"

"

"

"

"

"

"

"

"

"

"

"

"

"

"

"

"

"

"

"

"

"

"

"

"

"

"
"

"

"

"

"

"

"

"

"

"



Haa.. cair tak?.. kalau cair cepat2 masuk peti beku tu..
kang x pasal2 xde hati sbb dh cair tgk gambar Adi Putra masa remaja nie..
hahahahahaha..

4 comments:

adarnadzmie said...

suka dia jg abg zikir... hehe

Cute Oven said...

memang cair mcm shah rukh khan he he he....

::Azura Rahman:: said...

adarnadzmie : mesti berangan jadi Dhia erk.. hihihi..

::Azura Rahman:: said...

Cute Oven : haa.. cepat2 masuk peti sejuk beku.. kang cair betol susah pulak.. hihihi.. ni mesti peminat SRK.. hihihi..

Kongsi Resepi

Share It

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...