Saturday, April 7, 2012

Kuih Tepung Bungkus

Assalamualaikum...

Siapa peminat kuih ni sila angkat keyboard...
hihihi..

Saya yakin ramai yg suka kuih tepung bungkus nie..
termasuklah diriku jua..
selain dari kuih koci.. 
kuih tepung bungkus jgk fav saya..
(kuih2 berlemak ni bg ler ke aku.. huhuhu)

Namun...
sila jangan mntk resepi..
sebab..
bukan saya yg buat...
tapi sy order saje..
ada sorang makcik kt taman nie..
mmg pandai wat kuih tradisional..
kuih bakar dia pon maveles!..

So.. jemput makan ye.. =)


 

6 comments:

Mas said...

sayaaaaaaaaaaaa suka kuih tu........
sedappppppppnya...
lama dah mas tak buat...
daun pisang tak de...huhuhuhu

quinnie said...

sedapnya..saya pun suka beli je kat sorang makcik ni..dia buat kuih ni memang sedap betul..lemak je....:)

ieda said...

SEDAPNYEEE
LEMAK2 NIE .., NAK2 KALAU BUAT SENDIRI
ZURA , BAWAK OPIS .. AKK NAK RM2 AJEEE EKEKKE ;)

::Azura Rahman:: said...

Mas : makcik ni pon buat sbb abah akak bg daun pisang.. tu yg dia buat jgk.. kakak ipar pon order sekali..

Mas buat mesti lg sedap.. bile nk buat tu?.. akak kirim daun pisang eh.. hihihi..

::Azura Rahman:: said...

quinnie : org lama2 mmg pandai wat kuih tradisional kan?.. tp nk dpt yg sedap payah jgk.. so kalau dh jumpa kat mana yg sedap.. dh tentu selalu beli kt situ je kan.. hihihi..

::Azura Rahman:: said...

Kak Ieda : dia x buat skit2.. kalau nk order kena byk.. ni sy beli 200biji tau.. Kak Chik 100.. umah sy 100.. tapi dah dibahagi2kan.. umah Abg Long, mertua sy.. besan mak.. =)

Kongsi Resepi

Share It

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...