Sunday, November 28, 2010

Nasib baik menjadik.. huhu




Salam semua..
pe kabo..
dh makan malam?
atau DIET?..ekeke..

Mlm ni aku just goreng mihun je utk dinner..
asalnyer..
abah aku ada mesyuarat kt surau lepas isya'..
dia soh aku goreng mihun utk ahli mesyuarat lebih kurang 15orang..

Aku ni takat wat makan sendiri.. boleh laa kan..
ni nk makan utk 15orang..
camno tu..

DOk berkira2..
cukup ke 2 bungkus mihun..
huhu..

Pehtu nk sediakan bahan2..
aku cukup x reti nk wat sukatan..
risau terkurang.. nnti x sedap pulak mihun tu..
huhu..

Gini ler gayanyer kalu x biasa goreng mee byk2..
Tapi alhamdulillah..
berkat kesabaran dan ketelitian..
aku berjaya goreng mihun tu dgn sedapnyer...
(perasannnn!!!)..

Cuma now tinggal nk tunggu abah balik nnti..
nk tnye.. cukup ke mihun tu..
huhu..

(oh ini bukan mihun aku.. aku x sempat snap.. abah dh bergegas nk bawak ke surau..)
[Sumber Gambar Mr. Google - here]

2 comments:

kak ina kl said...

okeylah tu rajin nak kedapur...
janji nak mencuba.

tq sudi bagi komen kat N3 panas tu yer..

::Azura Rahman:: said...

hahaha.. panas betol erk kak ina.. x pe kak.. lumrah berblogging nie.. tp peminat fanatik akak masih ramai ape.. ekekeke..

Kongsi Resepi

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...