Monday, November 29, 2010

From New Zealand with love..

Dulu aku ada join contest
leh rujuk entry SINI
anjuran Insan Tinggi

Aku ni bkn laa rajin sgt join2 contest nie..
aritu kebetulan je nk cuba..
tgh boring2..
tgk gambo raya aritu semua tersengih jew..
aku kira mcm RAYA SAKAN laa kan..

Dan alhamdulillah..
bukanlah dpt tempat pertama pon..
saguhati jew..

But.. sgt excited jugak..
x kisah laa saguhati ke.. buah hati ke..
yg penting aku dpt jugak gift dari Zack..

Thanks a lot Zack..
Gift tu dh sampai..
akak balik keje mak cakap ada brg sampai..
akak dok memikir..
brg ape pulak aku beli nie..
rasa cam x beli ape2 pon..
(suka sgt online shopping.. ekekeke..)

Biler tgk nama Zack kt consigment note tu..
terus tau dah..
gift dari NEW ZEALAND..
yeayyyyyyyy...
sgt2 comel..
Akak suka sgt tau Zack..
Thanks a lot again and again..

Ini laa dia gift yg comel2 nie..

TQ Zack!

1 comment:

[z@ck] said...

your welcome sis.berkurun perap hadiah tu.sampai dah beranak biri-biri tu haa..hehehe

Kongsi Resepi

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...