Thursday, November 4, 2010

Mana budi bahasa kite???... Mana senyuman kite???...


Kerajaan dok susah payah..
buat kempen nie..
tp rasanyer kempen tinggal kempen jew..
masyarakat tetap dgn SIKAP buruk mereka..

Satu lg kempen SENYUM..
"senyumlah.. senyumlah..ahai cik mek molek"
dok teringat iklan pokcik yg x de gigi dok sengih je.. ekeke..

Aku cakap hal ni biler asben aku citer..
dia ada telefon sebuah IPTA ni..
korang percaya atau tidak.. 10kali telefon.. x de org jawab..
mana pegi receptionist???..
then.. asben aku cuba lg..
ada org jawab.. tp dia jawab camnie..
" Hello.. ye.."

Huh! cam tu ke cara nk jawab telefon..
tapi diorg x kisah..
org komplen pon.. student ttp ramai masuk IPTA tu..
sbb KERAJAAN..
cuba kolej swasta buat gitu..
abis masuk paper komplen sana komplen sini..
huhu..

Satu lg..
aku rasa sakit hati kalu pegi mana2 pejabat laa..
x kira kerajaan or swasta..
org2 kt situ semua muka getah sekerap..
nk senyum punye la payah..
susah sgt ke nk senyum..
plg aku benci..
kalu ada yg bercakap dgn kite x pandang muka..
biarpun muka aku byk jerawat sekalipun..
pandang laa muka skit.. respect laa wei..
apalaa..

Hero pon pandai senyum tau..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
(sumber gambar :Google)
bkn Hero erk.. Hero lg hencem.. ekeke..

post signature

post signature

No comments:

Kongsi Resepi

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...