Monday, November 15, 2010

Cheese Tart lagik..

Again...
menggentel cheese tart lagik..
ramai beno teringin nk makan cheese tart raya aji nie..
ekekeke..

Kali ni tempahan dari school-mate aku dulu..
thanks Emi sudi order lg dan lagik..


Asyik buat utk orang lain je kan..
so kali ni aku gentel lebih skit..
skit je lebihnyer..
sbb aku and family bkn penggemar cheese tart
.. dan segala yg berkaitan dgn cheese..

.

.

.

taraaaa...
dlm loyang lg.. ekeke..


and tanpa segan silunyer..
aku ngap satu..

.


.


.


.



.



.





perghhh.. makan masa baru kuar oven mmg nikmat..
tart shell masih rangup..
dan cheese masih lembik.. huhu..
tp cukup laa utk aku sebelah je..
sebelah lg aku simpan daaaaaaaa..

*aku bukan penggemar cheese



post signature

post signature

2 comments:

Unknown said...

Bestnyer..
Salam Aidil Adha..

Unknown said...

owhhh..separuh agi tu aku sanggup ngap tuk ko..hahaha, aku dan suami serta ank adalah giles ngan cheese!

Kongsi Resepi

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...