Monday, November 22, 2010

Dh 12thn bersama.. skrg masa utk berpisah..

Rasanyer entry ni plg sedih..
aku terpaksa meluahkan juga segala yg terpendam..
walaupon pahit utk ku telan..
Harap ada kawan2 yg dpt memberi semangat kpd aku..
selepas ape yg akan terjadi nanti..

Perhubungan ini terjalin selama 12 thn..
dlm tempoh tu..
pelbagai pengalaman suka duka bersama..
Aku sayang sgt pada nya..
tiada yg dpt menggantikan tempatnya..

Tapi..
apakan daya..
dh tiba masanyer utk kami berpisah..
mungkin jodoh kami sampai di sini saje..
ikutkan rasa sayang..
Allah je yg tahu..
sayang sgt2..
Selama ni.. dia yg byk bantu aku..
Dia yg menyejukkan aku tika aku tgh kepanasan..
aku ni baran jugak orangnya..
hanya dia yg memahami..

Dah berkali-kali aku cuba utk pulihkan hubungan kami..
tapi takdir telah menentukan segalanya..
aku sudah mula rasa bosan dgn sikapnya..
dia mula buat hal..
sakitnyer hati nie..
ikutkan rasa hati mcm nk sepak terajang je..
tapi aku ada maruah diri..
cara terbaik adalah..
berpisah..

huhuhu..

Doakan aku kuat utk hadapi semua ini..
dan doakan aku utk dpt pengganti yg lebih baik darinya..

Thanks kawan..

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

(bukan gambar sebenar dia.. aku benci nk snap gambo dia..
so aku guna gambo lain yg iras2 dia
)

Dulu ko sejukkan kan aku.. skrg ko wat hal erk..
dh x mau sejuk..
x pe.. aku carik pengganti lain..

Berdosa ke aku mntk perpisahan ini ye?..
huhuhu..

6 comments:

JaJa'Z said...

cait!!!!

elly hamzah said...

dh agak dah..alza ek?hehehhee

::Azura Rahman:: said...

jaja - ekeke.. mmg bengang ape dgn peti sejuk tu.. abis segala brg dlm peti tu busuk..

elly - alza?.. ko ingat aku nk beli kete ke dear..?.. huhu.. peti sejuk arrr...

Sari Yusa Ibrahim said...

patah tumbuh hilang berganti, yg baru tu mesti best lagikan... kih3

SyidaGorjes said...

beli peti sejuk yg pintu dia mcm lemari tu, sama tinggi dengan kita, pastu ada ice ketul dari luar.confem hatimu akan sejuk, sesejuk ice.hehehehe

HaSue said...

akak!sama laa penyakit esbok kat umah nih pun..kejap2 xmoh sejukkan..sibbaik lom penah defreeze daging terus..baru nak lembut dier berfungsi balik.geram betul!

Kongsi Resepi

Share It

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...