Thursday, May 27, 2010

Sedap ke Lasagna???..


Lasagna lagi???...
Office-mate aku sesungguhnyer gemar sungguh dgn Lasagna..
Sedap sgt ke???...

entah..
aku x gemar sgt..
tp gatai nk mencuba buat..

sbb tu ada bnyk balance and ku bawa ke opis..

rezeki kawan2... ekeke..

si wani and along.. beriya2 dari awal nk menempah..

aku berat hati nk buat..
sebab aku tak tau nk jual berapa..
mmg leh kira.. tp cam mahal sgt kot.. kesian plak.. huhuhu..


Atas dasar kesian sgt.. aku cuba sedaya upaya ke dapo..

godeh buat lasagna nie..

dari awal sudah ku beli aluminium foil pan tu..

So ini adalah percubaan pertama aku jual lasagna..

harap ia memnuhi citarasa Wani and Along..


Selamat menjamu selera!!!



post signature

post signature

2 comments:

Seri Kandi Tanah Jauhar said...

mesti sedap.. tu yg diorang order, habislah pizza hut punya lasagna tak laku.. hehe

Fazleyatul Aini said...

x penah makan lah kak
huhu
ni yg rasa nak pegi kuantan weekend nih
nak makan cisket cistat, lasagna, kek2
huhu byk nye

Kongsi Resepi

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...