Saturday, May 29, 2010

Air Kurma + Susu Kambing Blended...


+

Ada berani???..
ini laa pertama kali aku minum air susu kambing
yg diblend bersama kurma
sepatutnyer kena guna susu kambing segar..
tp dh puas abah aku carik.. x de yg jual plak..
so ikhtiar je laa pakai yg paket2 tu... harap2 mujarab...

Rasa???.. rasa pelik skit.. rasa manis yg dtg dari kurma tu..
kembang jugak tekak nk perabihkan..

Tp demi utk mencapai satu harapan,impian dan keinginan..
ku minum jua..


Ada lg skit utk ditelan... aku dh rasa nk m****h..
tp aku kena abiskan jugak.. go zura go..

huhuhu...

post signature

post signature

5 comments:

JaJa'Z said...

kzura: kurma+sus kambing? dengar pun dah kembang tekak jaja..untuk apa ek minum? bleh tahu..hehhehe..susu higoat tu memang bagus..susu tu la yang jaja bagi zack minum..sebab dulu dia susah sangat nak tido malam..dok jd burung hantu je..bagi susu tu terus ok..senang dia nak tido..lagi pun bagus jugak untuk lelah..

::Azura Rahman:: said...

jaja.. mak akak yg soh amalkan.. dia tgk kt astro oasis kalu x silap.. ada sorang ustaz tu bgtau.. antara cara utk ikhtiar dptkan anak..

kalu jaja sanggup.. jom laa kita sama2 amalkan.. mn tau ada rezeki kan..

Mak kata utk permulaan kena blend kurma+susu kambing.. then dh lama skit.. x perlu blend.. makan kurma sambil minum susu memadai.. amalkan selalu.. insya-Allah.

JaJa'Z said...

oh! ye ke...kurma ngan susu kambing memang ada kat umah jaja ni..tapi jaja bukannya tak nak minum..jaja mmg tak bleh minum susu putih mcm tu..mmg muntah semula la nampaknya...tapi maybe jaja bleh try gak sekali..

kalau tak menjadi masalah, akak ada problem apa2 ke pasal peranakan? ada jumpa doktor?

susu kambing said...

Terima kasih untuk informasinya mengenai susu kambing, saya coba referensikan produk anda ke teman saya yang sedang mencarinya.

ONEVITEC said...

salam utk semua.
sekarang Vrich mengeluarkan susukambing campur dgn kurma yg diperbuat mengikut IMP (islamic manufacturing practice)
sila layari :www.vrichnetwork.webnode.com
boleh hubungi email :onevitec@yahoo.com
syed azwan 0132017794

Kongsi Resepi

Share It

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...