Sunday, March 6, 2011

Sayur Campur dan Asam Pedas Ikan Merah

Accccchummmm..
selsema laa pulokkkkk..
aku ni mmg mudah kena selsema..
kena demam mmg jarang2...
asben lak  mudah demam.. and sekali dia demam.. agak lama jugak..
masing2 punyer badan kan..

Tp mmg aku mudah sgt2 kena selsema..
aritu dh kena..
ni kena lg..
kalu kena tu pulak.. bkn reti sikit2..
kalu time keje.. mmg sgt x selesa..
bersin tiap 5 minit gitu..
huhu..
kenapa erk..?ada kena mengenak dgn resdung ke?
sbb aku mmg ada resdung..
huhu..

Ok simpan citer selsema..
nk share gambo lunch aku.. as usual bkn hari ni punyer menu..
tp ntah biler punyer ntah.. dh lupe.. ekeke
tp idak la yg thn lepas or bulan lepas punyer erk..
muahaha..

Asam pedas Ikan merah dgn Sayur campur..
mmg ikan merah tu fresh sgt.
lembut giler isi dia.. putih lg..
ikan merah ni ada byk jenis..
kalu dpt yg isi keras tu.. x best la skit..
aku mmg x reti la nk check jenis2 ikan merah ni..
korang tau???...

 

1 comment:

HaSue said...

uhhh sedapnyaaa sayur campur tuh kakkkk!!!paling best jer kalo ratah gitu jer...lagi2 ader sotong lak..udang ader x?ehee..

Kongsi Resepi

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...