Wednesday, March 23, 2011

Home Sweet Home and Thanks utk semua..

Assalamualaikum dan salam sejahtera..

Sorry pada semua..
sbb membiarkan entry ular tu lama sgt kt sini.. ekeke..
Aceli aku pegi bercuti..
dari Isnin sampai la arini..
br je sampai umah..
sat2 g br nk upload gambo..
tp kalu penat sgt.. nnti2 lah..

Btw.. nk say thanks.. 
pada kawan2 yg sudi wish besday kt aku..
penuh wall FB aku..
terharu sgt...
moga semua doa2 kalian utk aku tu dimakbulkan Allah..
xpecially.. 
doa istimewa utk dapat baby..
aku amat menghargai..
dan sgt2 mengharapkan dia dimakbulkan Allah..
amin..

Ok nnti aku upload gambo percutian aku tu ye..
now nk mandi and makan..

Bye.~

1 comment:

Izan said...

akak pergi bercuti.... wah... tak sabar nak tgk gambar... =)

anyway, happy belated besday yer... semoga panjang umur murah rezeki dapat baby... amin... =)

Kongsi Resepi

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...