Friday, July 1, 2011

Lauk simple tp menyelerakan

Salam..


achooooommmm..
oh tidak! selsema lg???..
tahun ni aje ntah berapa kali aku diserang selsema..

Patut la hari ni tetiba tekak rasa perit dan panas aje..
balik dr opis dh start bersin2..
now masih lg selsema ringan2 lg..
harap2 tidak la melarat..
baru lg kena aritu.. ubat selsema pon ada lg..
huhuhu..

Melalut pulak pasal selsema..
ni lauk kami mlm semlm..
simple aje.. sbb semlm rasa penat sgt..
so aku decide masak simple aje..
dan ini adalah lauk peberet aku.. hihihi..

Daging Kicap Blackpepper
dgn
Taugeh Goreng

Simple kan.. tp lauk camni pada tekak aku mmg menyelerakan..
cukup dh dua lauk tu..
x perlu nk tambah lauk2 lain lg..
yummm..



1 comment:

♥ Elin ♥ said...

sejk follow blog nih nak pasak pun x pening kepala...balik rumah terus buat..nak pk ttg lauk apa nak masak nih kekadang pening gak kan..
tq!
update lauk best eh...nak puasa dah nih/.

Kongsi Resepi

There was an error in this gadget

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...