Sunday, July 10, 2011

Rasa-rasa TV9..

Salam..

Tiap hari Ahad aku akan tgk rancangan Rasa-rasa di TV9..
hos dan chef nya si Anis Nabilah tu..
sgt kecil molek dan seksi orgnyer..
suka resepi2 dia tapiiiii..
aksi dia macam nk menggoda orang aje.. huhu..
cara dia bercakap..
cara dia jeling kat kamera..
cara lenggang lenggok dia..
adusss.. kalu laki tgk sure fall in love..
tp kalu pompuan tgk sure cakap "gediks"... kan?...
hahahaha..


Ape2 pon.. aku ttp suka tgk rancangan tu..
resepi dia cam unik dan menarik la..
tapi x tau mn nk dptkan resepi2 dari rancangan tu..
ada jugak yg Anis Nabilah sharekan kt website dia nie..
cuma x semua ada..
katanyer tgh compile and dlm usaha nk letakkan semua resepi..



Rugi aku x salin resepi cupcakes dan frosting dia tadi..
cam menarik la..
saper ada salin????.. share boleh???.. huhuhu..

7 comments:

kzai said...

salam zura...best tgk rnacangan msk2 ni kan..tp akak dh lupa hr ahad kol berape ye..

izahdaut said...

kak zura.. saya suke gak tengok.. tapi kalau dia ni.. hmmmm resepi dia menarik tapi ada jugak part kurang menarik tu.. hehhehehee..

no komen plzz no komen.. eceehh

::Azura Rahman:: said...

kak zai : alamak.. kul berapa erk tadi.. rasanyer dlm kul 10 lebih pg rasanyer.. nnti zura check semula ye kak..

::Azura Rahman:: said...

izah : kzura mmg suka tgk rancangan masak memasak.. mmg ada part yg x menarik kan.. tp x pe la.. kite ignore je.. tgk yg menarik je erk.. hihihi..

kenapa x nk komen.. komen ler.. nk dengar gak ape kata juri.. hihi..

::Azura Rahman:: said...
This comment has been removed by the author.
nOOrsha said...

salam k zura... petite chef ni, sy slalu tgk die masak2... selamba je kan.... kagum btol.. umo die kalo x salah baru 25 thn n bujang.. mude lg:)


kak, nanty sggh blog sy amik tag n award k..tq :)

::Azura Rahman:: said...

nOOrsha : ye la sha.. selamber je dia masak.. tp yg x tahan tu lenggok badan dgn jelingan dia tu cam nk menggoda pulak.. hihi..

tag & award?.. oh ok ok.. Thanks..

Kongsi Resepi

Share It

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...