Saturday, June 19, 2010

Semuanyer sebab salad...

Asyik entry cuppies je kan..
muak plak.. huhuhu..
so arini korang masak ape utk lunch..

memandangkan ayam je yg ada kt umah..
so menu lunch arini..
ayam masak merah...
lgpon semlm tgk si jaja masak lauk ni..
terliur laa plak...
mmg peberet aku ayam masak merah..
tp lain org lain cara masakannyer kan..
terpulanglah.. asalkan kena pada tekak masing2...

Utk sayur plak..
aku just wat salad telur+tomato..
semlm g Giant beli salad yg packing dlm kotak plastik tu..
berlambak pulak...
Semlm dh guna skit utk lauk kat bawah nie..
*
*
*
*
*
*

So arini kite wat salad telur dgn tomato plak.. ekeke
Besok maybe nasik ayam..
semua gara2 nk perabihkan salad... ekeke..
Oklah.. selamat menjamu selera semua..
Bye..

post signature

post signature

3 comments:

lovelykitchen said...

klu dah buat nasi ayam pun ada lebih lagi salad tu...anto le ke jepun lak...kikiki

JaJa'Z said...

hehhhe..jaja suka betul kalau ada orang terliur tgk masakkan jaja yg tak seberapa tu..heheh..akak!! ada lagi persamaan kita!!! jaja pun suka luscious vegie..salad2 dalam bekas plastic tu kan? jaja selalu beli then makan ngan thausand island..sedappppp

::Azura Rahman:: said...

e-na : hahaha.. lepas buat nasik ayam kalu ada lebih zura poskan ke jepun erk.. tp kalu layu jgn mare.. ekeke.. kat japan bukan ke sayur dan buah lg fresh.. sepatutnyer e-na pos ke zura kt sini.. ekeke..

jaja : yerp.. mmg suka.. salad tu lembut..ekeke.. mmg kembar lain mak ayah laa kite nie.. huhuhu..

Kongsi Resepi

There was an error in this gadget

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...