Wednesday, June 2, 2010

Roti Naan oh Roti Naan...

Roti Naan satu!!!!!
#

#

#

#

#

#

#


(sumber: Google)

Dipendekkan citer.. aku ni ngidam nk makan Roti Naan..
dh beberapa hari nk pegi kedai mamak..
tp x jadikkk je..
so malam ni aku tuntut dgn suamiku..
and kami menuju ke Restoran Taj kt Mydin tu..
Nasib baik x ramai sgt org..
so selesa jugak laa nk makannnnn..

Aku order Roti Naan satu.. without Ayam Tandoori..
aku x gemar..
Suamiku order mee goreng mamak dgn roti kosong satu..
As usual kami share2 makan..

Yang pastiiiiiiiiiiii...
Aku kekenyangan dan kepuasan makan ROTI NAAN...

TQ abang belanjerrrr makan..
Lenkali belanjer lagik yeeeeeeeeeeeeeeeee... =)

post signature

post signature

2 comments:

ijayuji said...

salam kak zura! aduhhhhhh sedapnyerrrrr set naan tu! pdhal kat sini byk resetoren india halal tp tak pernah pun pergi! nxt time nak cuba pergilah mkn yg ori punyer kat kedai hihihi

SyidaMislan said...

terliur bole tak?
dah lama tak makan roti nan. especially yg cheese naan.omg!

Kongsi Resepi

There was an error in this gadget

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...