Saturday, February 13, 2010

Hari yang memenatkan tp murah rezeki..

Huh! Rasa lega teramat sgt...

Dari pg aku settlekan 3 tempahan utk kek dan cc.. huhuhu.. penat tp alhamdulillah... rezeki rezeki..
Tempahan pertama dari Nass. 16pcs vanilla cupcakes utk majlis perkahwinan sepupunya besok.Nass dh tempah awal2 dgn aku.. so x de mslh dgn tempahan Nass ni... Nass dh bg contoh deco mcm yg aku dh buat b4 this.. so lagi laa x de mslh.. TQ Nass... hope u like it..



Tempahan ke dua aku terima dari Liza Perodua. Mmg tiap2 kali besday anak dia, Liza akan tempah dgn aku. Cuma bezanya kali ni, Liza tempah dh agak last minute and terkena plak time aku ada tempahan bnyk.. huhuhu.. tp aku ni jenis mudah sgt kesian kt org.. Nak nak plak kek tu utk besday anak dia... lg laa aku kesian nk tolak... memandangkan Liza nk pick-up petang ni (Sabtu) so aku terima.. x laa terkejar-kejar sgt kan.. Liza, hope u like it okay...

Tempahan terakhir ni plak.. lg last minute.. huhuhu.. dari kakak ipar aku. Untuk majlis pertunangan adik dia di Terengganu isnin ni. Tapi dia nk bawak ke t'ganu besok (Ahad)... again, x kan nk tolak kan... tempahan kakak ipar yg bnyk berjasa dgn ku.. huhuhu...

Walau bagaimana pun, alhamdulillah semuanya dpt aku uruskan dan semuanya selamat di pick-up oleh kastemer cuma tinggal cc kakak ipar aku tu je akan pick-up pagi2 besok..

And selepas ini aku x mau amik tempahan (yeke?.. huhuhu)... sebab abang kepada suamiku akan berkahwin 28hb feb ni nanti.. tp wat ala kadar je.. and aku pon x lama lagi nk mid-term exam... final exam plak bulan Mac.. please please please... kamu jgn nakal.. eh eh.. silap.. please please please doakan kejayaan aku... ekekeke..

OK nk kuar dating dgn suamiku... lalalalala... bubyeeeee...

2 comments:

Izan said...

sedapya makanan2 kat blog ni =)

Unknown said...

hahahah...mmg montel ler bila lalu kat umah ko ni zuera, tu blom makan lagi, klo ler aku duk dekat ngan umah ko..abis2 pon keje setempat ngan ko, sah2 aku pon comel cm ngko..pe pun, best dan pls pls pls..kamu jgn nakal!!!hahahahha...

Kongsi Resepi

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...