Thursday, February 4, 2010

~cupcake x de mood

Pelik je bunyi entry aku kali nie.. huhuhu... yg x de mood bukan cupcakes aku tp aku sendiri yg x dak mood... entah laa ngape.. mcm2 mende nk pikir dlm kepala otak ni.. :(

Dlm aku x dak mood ni... ada jugak customer yg nk tempah cupcakes... semua ni rezeki.. aku terima walaupon keadaan diri aku yg serabut je... tapi.. bahaya jugak terima tempahan time mood teruk2 ni... hasil baking pon sama2 teruk.. sakit hati je tgk..

Aku mntk maap bnyk2 kt customer aku yg tempah di saat2 aku x de mood ni.. maybe ada effect pada hasil cc tu...



Ni tempahan dari Diana yg bekerja kt IKIP.. best giler deal dgn Diana.. x cerewet, peramah and mudah bawak bincang... ada sedikit mslh teknikal berlaku tp biarlah antara aku dan Diana je yg tahu erk... huhuhu..

OK Diana.. kzura harap Diana puas hati dgn cc nie... terima kasih daun keladi akk ucapkan.. seronok dpt customer mcm Diana... TQ

"jiwa kacau" ...



No comments:

Kongsi Resepi

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...