Wednesday, September 2, 2009

Migrain..

Korang penah kena migrain? Aku yakin ada ramai yg penah kena migrain kan???..

Seriously.. migrain sgt menyakitkan... aku mmg kerap kena migrain... maybe sbb aku ni jenis suka sgt memikirkan semua hal.. hal keje.. hal rumah.. hal peribadi... dat's why aku stress... biler aku stress aku akan migrain...

Malam semlm aku diserang migrain lagik!.. but dis time agak teruk... x penah lg aku rasa sakit mcm tu.. aku cuba utk lelapkan mata... sbb besenyer b4 this kalu aku migrain aku tido kejap migrain hilang.. but not this time.. makin tido makin sakit kepala aku... sampai senak bijik mata aku... aku dh terguling2 atas katil sambil pegang kepala aku... asben aku hanya mampu mengurut dan sapu mnyk panas... aku telan panadol Active fast... sambil urut asben aku soh aku kosongkan fikiran.. jgn bnyk pikir... masa tu rasa tenang aje.. sbb terserlah kasih sayang asben aku pada aku.. huhuhu.. love u abang... thanks a lot..

Akhirnya.. aku dpt juga melelapkan mata... tp kul 4.30pg aku kena bangun plak... siapkan sahur.. dh tanggungjawab.. kena jugak buat... until now, aku masih rasa sakit lg... tp tidakla sesakit mlm semlm... aku harap migrain aku tidak berlarutan... besok dh kena keje... kt opis for sure keje dh menanti... huhuhu..

Oh ya... nk upload gambo puff dgn puding laici yg aku buat ari Ahad aritu... bulan pose ni malas betol nk snap gambo menu berbuka... kamera pon rosak.. aku terpaksa pinjam henpon asben aku...

*comot.. sapuan kuning telur yg jatuh kt loyang
Doakan aku sihat ye... TQ

2 comments:

Fazleyatul Aini said...

semoga sihat selalu
get well soon
:)

Unknown said...

ko mmg salu kena migrain ek?>since dulu lagik..moga kao akan cepat sembuh, buleh dok pk2 poblem..tapi make sure jgn sampai diri ko sendirik xleh nak tanggung semer poblem tu

Kongsi Resepi

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...