Monday, September 28, 2009

Aidilfitri 2009 - My lovely family

Pejam celik.. pejam celik.. dh pon raya ke-9... masih ada lg yg beraya sakan tu.. ekekeke.. aku?bese je.. x de sakannyer... aku tgk muka laki aku.. laki aku tgk muka aku... huhuhu...

So masing2 dh mula menepek gambo family masing2... dan aku pon nk amik peluang nk tepek jugak gambo family aku...

Dan akhir sekali mesti laa gambar tuan tanah blog ni... hahahaha... :D

Ini pula gambar sekitar jamuan makan family pada hari Sabtu baru2 ni...

1 comment:

Mama Nazhan said...

salam...selamat hari raya..
tak beraya umah pak sahak ke kat tampoi? ari tu saya ade tanye pasal pak sahak dan isteri dia (mak zah kot?)yg juga emak saudara zurakan? tp maybe zura tak perasan kot...

Kongsi Resepi

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...