Friday, September 4, 2009

Cupcake & story mory..

Akhirnye berjaya jugak aku siapkan kapkek tempahan adik2 praktikal aku kt opis ni... setelah sekian lama "bakery" aku tu rehat dan ini lah hasilnye..

Tapi silap satu je kt deco kapkek ni... suppose to aku letak choc bulat cam bola tu.. tp rupenyer x de kt umah.. bebudak tu nk dtg amik mlm tu jugak.. so aku bantai taruk choc lain... tp choc bukan sebarang choc tau.. aku taruk ferrero rochel *betoi ke ejaan aku ni... :D

So adik-adikku.. harap u all puas ati okayyyy... kalu x pueh hati mai habaq kt cheq... :D

Ni ada skit gambo aku nk share.. citer ni dh basi kot... sbb dh masuk newspaper lepas.. lokasi kejadian di Tjg Lumpur Kuantan... aku saje je nk upload gambo ni sbb tgk keadaan kete ni amat.. amat lah teruknyer... kete terbelah dua... ish ish ish... so korang bayangkan laa mcm mn laa keadaan mangsa dlm kete tu... Punca kemalangan aku pon x sure... kalu ada sesaper yg tau pasal kes ni.. mai laa share...


sumber gambar : en suami

Ini kete Honda dh teruk camni.. kalu kete aku x tau laa terpotong berapa... nauzubillah... mntk dijauhkan... huhuhu..

No comments:

Kongsi Resepi

There was an error in this gadget

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...