Wednesday, August 12, 2009

Alhamdulillah.. dh selesai

Alhamdulillah...

Itu lafaz ku selesai je majlis kawin adik ku yg bongsu ni... lega sungguh... sebab rasanyer sebulan aku dok menguruskan majlis ni... mmg susah nk uruskan semua ni tanpa bantuan sedara mara... aku dan keluarga kiranyer mcm perantau jugak.. sbb family aku asal semua dari Johor.. tp since abah ku pencen askar kt Kuantan and rezeki kami dpt beli rumah di Kuantan.. kami terus menetap di Kuantan hingga laa skrg...

Sedara mara aku semua ada kt Johor.. tiada yg dpt membantu aku menguruskan majlis ni... nasib ada Kak Chik,sil aku yg sudi membantu uruskan majlis ni... thanks kak chik.. and x lupe thanks tu Along, Angah, Kak Zuna and plg aku sayang En Suamiku.. jugak bnyk tlg hulurkan duit utk beli brg2.. thanks Sayang..

Kenduri kali ni.. mak sedara ku dari JB,Mak Zizah dgn relahati nk masak Nasik Beriyani Gam.. thanks Mak Zizah.. walaupon dlm keadaan diri yg x berapa sihat.. Mak Zizah sudi jugak memasak..

So amacam kawan2 yg dtg.. sedap tak Nasik Beriyani Gam org Johor masak??? :D.. thanks a lot kepada semua kawan2 aku yg sudi datang... rasanyer ramai yg x dtg jugak... kak aziera,kak zie,kak ina,kak maz,masrina dan ramai laa x dtg... kenapa????

Gambar???Mmg aku x de masa nk amik gambar... nnti aku mntk dgn adik ku ya.. akan ku uploadkan kat sini khas utk u all... insya-Allah..

So misi pertama selesai... tinggal satu lg misi penting dlm hidup aku...

MID-TERM EXAM PJJ akuuuuuuu... arghhhh... baru nk bukak buku... Ya Allah.. moga aku boleh jawab soklan exam nnti... doakan aku ye kengkawan...

Psttt... rumah x abis kemas lg... penat x hilang lg... adeyhhhhh!!! :(



3 comments:

Fazleyatul Aini said...

wah bes nye beriani
lame x mkn
dulu dok sgmt rajin gak melantak
huhu

ieda said...

fuh memang marbelous zura ... punah ranah diet akan ari tuh .. tgk briani ajer dah terliur ...

amik sepinggan .. anak suh suap lakk .. tambah layie .. kali nieh dia x abis lakkk .. hermmm alamatnya suap mulut sendiri lahh

seyes cakap memang pueh ati .. x sangka nasi briyani gam johor nieh cam nie sedap .. dulu pernah makan .. tapi dah lama .. tahun 94 .. masa akak skull kat johor .. nie lah dapat rasa lagi ...

puas ati sgt2 ... cuma tekak akak rasa tawar sikit .. ermm mungkin sbb akak nie pemasin sikit ... hehehhe anyway yg x tahan sbb tambah tuuuuu .. siap kena kerling ngan hubby akak layie .. wakakakka aper nak buat .. bukan selalu dpt makan kannnn .. hentam ajer lahhhhh x tahaaaaaaaaannnnnnnnnn

Unknown said...

aku?ucap tahniah dr jauh yoooo!anyway, congrat coz dpt adik ipo..

Kongsi Resepi

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...