Wednesday, August 5, 2009

Kek Marble Susu utk majlis Nisfu Sya'ban

Malam ni surau di taman perumahan aku mengadakan majlis Nisfu Sya'ban.. Aku dh bgtau mak aku yg aku nk buat kek utk sedekah ke surau... kek plg sesuai utk tekak org2 yg berumur ni of course laa Kek Butter kan... so pilihan ku sudah tentu resepi Chef Norzailina iaitu Kek Marble Susu... aku adun 2 adunan sekaligus... mudah dan cepat..

Boleh refer sini untuk resepinya..

Lorekan marble yg sungguh x cantik... aku dh x sempat nk melorek comel2... lgpon adunan terlalu banyak.. ambik masa plak nk lorek2 tu.. so ku bantai je curah adunan koko tu...

Sedikit info keadaan umah ku..

Besok aku nk pegi beli beberapa lg barang utk goodies... and x lupe nk beli manik utk dijahitkan kt baju aku... ekekeke.. kalu sempat ler.. design pon x de lagik nie.. idea x datang... :(

Besok juga org nk pasang pelamin dah... so aku perlu siap2kan ruang tamu ku itu...

Sedara maraku dh ada yg tepon nk dtg Jumaat ni... so cam bese... bersedia utk memasak...

Itu je setakat ni.. harap sgt perjalanan majlis nnti berjalan lancar...

2 comments:

Lya Colours said...

ska nye kek tuh. kek simple2. org muda pon suka tau kak. hehe

elly said...

selamat pengantin baru utk adik ko ek...bila?

Kongsi Resepi

Share It

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...