Saturday, March 3, 2012

Spageti cabonara~Mee Goreng~Nasi Goreng..

Assalamualaikum..

Waduh.. lama x hapdet blog..
byk mende nk story..
tp bile dh lambat sgt update.. rasa dh basi nk cerita tu.. huhuhu..

Semua ni dh buat aritu lg..
tp xde masa and xde mood nk upload..
so arini aku upload sekaliarung..
senang..


Spageti Cabonara la konon nama..
walhal xde la carbonara sgt pon.. hihihi..
cara aku masa ni sgt simple..
idea pon tercetus dari sahabar blog, Jaja..
pada tekak aku.. ok sgt dh spageti camni..
sedap and plg penting.. SIMPLE.. 
just guna mushroom soup dan susu cair sebagai kuahnya..
mudah kan.. :)


Mee goreng ni dibuat sbb ketandusan idea nk masak utk dinner..
at last masak je mee goreng..
tp mee ni bukan mee kuning biasa tu..
aku guna mee lidi..
rencah ikan bilis je.. mmg malas sungguh!..


And menu terakhir ialah Nasi Goreng..
memandangkan ada byk cendawan tiram yg aku borong kt cameron aritu..
so aku buat lah Nasi Goreng Cendawan..
licin!... :)


No comments:

Kongsi Resepi

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...