Saturday, October 15, 2011

Lempeng - makan sekeping pon x cukup.. fengsan!

Salam..

Dh lama x wat entry masak memasak..
jgn ingat saya x masak ye puan2 sekalian..
memasak adalah rutin harian saya..
tp ada jgk la ter"malas" sehari dua tu x berasap dapo.. hihihi..

Nk wat entry dan upload gambo lg malas dr nk memasak tau..
maybe sbb sy bukan blogger tegar kot.. huhu..
ada sesetgh blogger tu..
sehari sampai 3-4 entry dari pg sampai la ke mlm..

Kalu entry masakan.. sy sgt2 salute la..
serius rajin.. rajin masak rajin upload.. 
nk upload ni bkn semudah A.. B.. C tau..
utk blogger masakan yg dh tahap profesional lah..
cam saya ni x susah mana pon..
open picture.. resize.. tepek watermark.. siap.. :D


Tapi utk blogger bukan masakan..
ada jgk yg rajin upload entry berkeping-keping sehari..
betol ke penjodoh bilangan saya pakai nie.. bedal je la erk..
kadang2 sy perasan entry tu bukan entry sendiri.. tp copy paste aje..
dari berita online.. dari blog2 terkenal.. dari macam2 sumber lah..
kadang2 saya pon copy paste.. muahahaha..
tp bukan la sampai sehari berkeping-keping entry copy paste..
x kuasa mak nyah oiii..

OK lah.. dh melalut sudaaaaaah..

Sarapan pg ni..
saya buat LEMPENG..
dengar aje lempeng.. dh menjejeh air liur ni weh..
saper x suka dan x makan lempeng.. sila angkat keyboard..
pehtu hempok kat kepala sendiri.. hua hua hua..
gurau je kak.. x leh gurau g dok kt surau lah!

Buat lempeng ni pon sebab ada baki Kari Daging semlm..
mmg sengaja buat kuah lebih..
dh pasang niat nk wat lempeng..

OKlah.. nk packing baju..
nk g ho ho ho.. holidayyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy..

Bye~

lempeng in the making..

kari daging..

mana cukup sekeping.. !

tu diaaaa... 3 keping cik bedahhh.. tp bkn sy bedal sorang2 ye.. ramai2.. hihi..


4 comments:

♥ Elin ♥ said...

mmg sedap kalu ciciah dgn kari..
tp elin suke mkn cicah sambal goreng ikan bilis (goreng garing) atau pun cicah susu pekat...tuh pun sgtttt sedaappppp....

::Azura Rahman:: said...

Elin : makan lempeng ni.. lawan dgn ape pon sedap kan.. jom wat lempeng.. hihi..

|| syazwaniadnan || said...

akk, ce bagi resipi sikit.. nampak crunchy lah lempeng akk buat ni.. biasa wani buat lempeng xgaring mcm dlm gmbr akk ni.. hehe

halila Ibrahim said...

tu diaaa... best nya... sat g petang nak melempang jugak lah..

Kongsi Resepi

There was an error in this gadget

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...