Thursday, February 24, 2011

~sedih.. Ya Allah.. semoga semuanya selamat

Setiap yg gembira pasti ada sedihnyer..
begitu lah lumrah hidup..
Sedang aku asyik menikmati sarapan di kafe..
aku mendapat SMS dari abang sulungku..
mengatakan mak sedara ku di Johor akan menjalani operation hari nie..
suspek kanser usus..

Alangkah terperanjatnyer aku..
terus bergenang air mata nie..
mengenangkan mak sedara aku tu..
ku panggil dia Acik..
adik kepada mak..
kehidupannya agak susah berbanding adik beradik mak yg lain..
tp Acik sgt baik.. tak pernah menyusahkan org lain..
aku plg rapat dgn Acik berbanding mak sedara lain..
tiap kali aku nk dtg ke rumahnya..
ada aje hidangan yg sedap2 dia buatkan..
Acik pandai wat kuih2 tradisional..

Ya Allah.. moga semuanya selamat..
moga ape yg di suspek kan adalah TIDAK BENAR..
Kemungkinan besar aku akan turun ke Johor..
menziarahi Acik.. 
tp masih dlm perbincangan memandangkan kebetulan byk pula tugas di pejabat nie..
hati ni mmg berat nk ke sana..
huhu..

Kawan2.. tolonglah doakan semoga Acik cepat sembuh ye..
Semoga Allah membalas budi baik kalian utk doa2 itu..

3 comments:

zati embong said...

kak zura, jat doakan mak sedara kak sihat O.o

Kak Rose said...

zura, muga itu hanyalah suspek jer... apa pun doa dari kak rose semuga acik cepat sembuh.

Sari Yusa Ibrahim said...

Sedih juga saya mmbacanya.. semoga acikmu sihat sejahtera & spt sediakala..

Kongsi Resepi

Share It

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...