Thursday, February 24, 2011

Kawan2.. maafkan saya.. rupenya salah paham ler..

perhatian:entry ni berkaitan dgn entry kt sini

Nk gelak rasanyer..
tp still lg tak leh bersuka ria sgt..
korang nk tau kenapa???..

Tghari ni tadi..
abang sulung ku telefon..
aku dh berdebar.. ape la yg nk Along cakapkan..
huhu..

"hello zura.. along x sempat nk taip msg..
Along bgtau zura je lah.. nnti zura bgtau yg lain ye"..
dup dap.. dup dap..

"acik bukan kena kanser.. dia suspek appendik"..
ekeke.. aci ke nk gelak walaupon Acik masih sakit kt spital tu.. huhu..
tp at least.. lega byk la biler dpt tau BUKAN KANSER..


But Along cakap still x leh nk happy sgt la..
sbb appendix pon x tau tahap camner..
baru nk check..
ada jugak appendix yg bahaya..
(tapi aku masih lg bersyukur sebab bukan kanser)..

So kepada yg sempat mendoakan utk Acik tadi..
aku sgt2 berterima kasih..
dan maaf sgt2 sbb kesilapan berita tu..

Kesilapan ni berlaku biler Doktor soal pasal sejarah penyakit..
doktor hanya tanya kt anak Acik rasanyer..
"Mak awak ada kanser ke?"..
entah camner si budak ni ingat mak dia ada kanser..
tu yg tersebar dai Johor ke Kuantan..
abis semua sedara mara bersedih.. huhu..
aduhai.. lawak jugak kalu dipikir2..
tp masih lg mengharap Acik x de ape2..
semoga x serius appendixnyer..

BUT....

masih lg menunggu update dari sepupu kt JB tu..
kot2 bukan appendix pulak..
risau jugak kan..
huhu..
berdoa yg terbaik utk Acik..

Again.. sorry utk berita yg salah tadi.. (^-^)

2 comments:

Jamiel said...

Hope dia cepat sembuh..

Sari Yusa Ibrahim said...

Alhamdulillah, setau saya appendix yg teruk pun dia akan buang & pesakit boleh pulih spt biasa dlm 2 minggu, insyaAllah..

Kongsi Resepi

Share It

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...