Monday, April 6, 2009

Wajah-wajah Comel...

Aku dptkan all this pix dari adikku.. Azmi... dia mmg photographer bebas... ke mana2 mmg dok berkepit dgn camera berat dia tu... fuh!berat giler... aku try nk shoot tp x larat bertahan pegang camera tu..

Ni semua pix anak sedara ku masa kat UUM... menanti abah diorg abis konvo...

1..2..3..4..5..6.. Apa yg 6??? Gigi afeeq laaa... :)


Serius beno muka afeeq masa ni... mood lom dtg lagik...


Haaa... mood sudah mariiii... tgk tu... punye laa comel si afeeq ni..
sape laa mak sedara dia erk? hahahahaha..



Yg ni sorang lg.. kesian sungguh... boring menunggu abah dia siap konvo...


Ayah chik telah membuatkan abang ameer terhiburrr... thanks ayah chik sbb bawak abang ameer g jalan2 then belikan bubble ni.. suka ameer masa nie..


Baru nk belajar bertatih... abang ameer pon sibuk nk pimpin tgn adik afeeq.. :)


Abah sayannnnnnnggg Afeeq... muncung2 mulut abah cium afeeq... mak x jeles ke? hahahaha...


Very hepi and loving family.... muahssss... :)


Big family... mmg big pon..xpecially yg baju purple... hahahahaha..

OKlah... ni aje picas yg sempat aku upload kt sini... picas adik aku amik mmg bnyk.. tp x daya den nk upload... nk masak plak wei... kang x makan plak mak abah dan laki aku... ekekeke...

bubye..

No comments:

Kongsi Resepi

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...