Sunday, April 26, 2009

Berakhirnya suatu penyeksaan..

Hari ni rasa beban kt kepala otak aku release skit... akhirnya aku lepas jugak sit final exam aku... yabedabedu... Jumaat,24hb April ada 2 paper...English dan Komunikasi Perseorangan... Sabtu, 25hb April...2 paper lagik... Rekabentuk Latihan dgn Pembangunan Sumber Manusia... fuhhh... walaupun aku amik PJJ je degree ni.. tp mmg kena guna masa dan otak jugak.. aku ingatkan PJJ x laa teruk sgt kan.. relax je.. haaa... skrg baru tau... plg x syiok time kena wat assignment... adeyhhhh.... mana de masa weh.. assignment plak bkn skit2... cam aku amik course Pembangunan Sumber Manusia... semua assignment perlukan masa yg banyak utk korek maklumat... nk upah org??? Takat 1 paper maybe laa aku mampu lg bayar... kalu dh sampai 2-3paper... abis laa gaji aku... x sanggup laa plak kan...

Jawatan aku di pejabat lak bukan lah ada bnyk masa utk aku curik2 wat assignment or study... depend on time... tp selalunya susah nk cilok masa... aku ada 7 orang BOSS... x caya??? Betul.. 7 org... setiap program UiTM... Boss tourism, masscomm,sport science,science,art n design, offc mgt dan ketua program UiTM (boss plg besar..jawatan besar org pon besar... hahahha! )

Aku sebenarnye selalu stress kt opis.. ada masa rasa cam x sanggup nk pegang jawatan tu lagik... bukan sebab jawatan tu tp sbb boss yg bnyk sgt tu.. aku x mampu nk handle arahan setiap boss2 aku tu... giler rasanyer... tp nasib aku agak baik sbb ada antara boss2 aku tu sgt memahami aku... ada keje yg mereka buat sendiri tanpa menyuruh aku.. aku sgt2 laa menghargai tindakan diorg tu... thanks a lot..

So.. kalu result exam aku semua lulus... aku tamatlah semester 4... uwaaaaa... lambatnya nk abis... doakan paper aku semua lulus ye... soklan2 semester ni susah laaaa... xcept english ok skit... yg lain... killer question laaaaa... aduhai... tp mntk2 laa lulus... itu yg lebih penting...

No comments:

Kongsi Resepi

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...