Wednesday, April 1, 2009

Cuti-cuti Malaysia- Part 3 (Last)

Aceli entry last ni x de ape2 sgt... cuma lokasi aje berbeza... masa ni kami semua dh berada di Penang... stay kat Holiday Inn Penang... this is my pestime dtg sini... mmg syiokkk giler tmtp ni... plg best ada bnyk xtvt kat pantai hotel tu... one more yg best... setiap malam ada jualan lambak mcm2 barang antaranya handbag,jam tangan,perfume dll... senpat laa aku dan asben aku pi jalan2 mlm tu... apa yg aku beli? just purse Anna Sui yg dh lama aku idamkan... bukan Anna Sui original ye... syhhh jgn bgtau org lain.. ekekeke...

abaikan 2 lelaki yg sedang nyenyak tido.. sian adik dan asben ku... penat driving ooo


bilik ku ada connection dgn bilik parent ku...



tertarik dgn salah sebuah restoran yang direkabentuk sebuah kapal...


ni aje yg sempat aku snap kat gerai2 tepi jalan kat Bt Feringgi tu... nmpk crowded tp syiokkk oooo

yang ni semua choc yang aku beli kt Langkawi.. tumpang simpan dlm peti hotel.. risau cair
dok dlm kete nnti

Kesimpulannya.. mmg best laa hotel ni... sepadan laa dgn rate dia... hahahaha.. Angah and Kak Chik... thanks a lot sbb sudi bawak kami jalan2 kat Utara.. mmg seronok sgt2...

3 comments:

Anonymous said...

heheh best tgk coklat

Anonymous said...

zainah

Farra Da Smiley said...

erkk..sedapnyer tgk coklat tu..kupasti akan rembat gak 18hb ini! hihi

Kongsi Resepi

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...