Monday, April 13, 2009

Arwah Comel..

gambar di'kidnap' dari http://www.flickr.com/photos/candidciku



Entah kenapa arini teringat sgt ke kucing kesayangan aku... Comel.. huhuhuhu... aku ada pakaikan dia rantai berloceng.. entah aku ni giler ke ape.. selalu sgt aku terdengar2 bunyi loceng Comel tu... gilerkah aku??? aku terlalu rindukan Comel... rindu wajah comelnya.. telatahnya... manjanya...uwaaaaaaaaaaaaaa.... :(

Comel plg rapat dgn aku... pagi2.. aku bangun tido nk g toilet utk mandi... dia dengar aje bunyi pintu bilik dibuka.. Comel akan terus berlari masuk bilik... tiap2 pagi camtu laa dia... kena peluk cium dia dulu.. kalu dak dia dok membelit aje kt kaki aku...

Sepanjang hayat Comel.. dia telah menjadi ibu sebanyak 3 kali... generasi anak pertama ada sekor aku bela.. nama Cumi... generasi kedua anak Comel ada sekor jugak yg tinggal.. nama dia Putih.. si Putih mmg mewarisi rupa paras Comel.. cuma si Putih ni jantan...

Ni entry aku dulu2 kat fotopages pasal Comel... http://zura1827.fotopages.com/?entry=1416525


Ini lah Putih... anak generasi ke dua Comel... sama tp x serupa kan... :(

1 comment:

alongs said...

k.zura...jgn la sedih..comel kan dh tinggalkan generasi dia kat k.zura..sekurangnya ada gak pengubat rinduuu..

Kongsi Resepi

Share It

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...