Saturday, May 23, 2009

Yunalis Zarai a.k.a YUNA

Apsal aku letak gambo Yuna??? sebab aku suka giler dia ni.. bkn suka ehem ehem ye... kiranye aku ni peminat dia laaa... pada aku.. Yuna ada potensi utk pergi lebih jauh dlm bidang muzik ni.. dia x macam artis2 lain.. boleh menyanyi saje.. Yuna ni hebat.. blh bermain alat muzik.. blh menulis lirik... ada degree... bertudung... plg penting.. speaking dia high class jugak.. cuma aku perasan.. Yuna kena lebih study utk komunikasi dgn reporter... dia cam malu2.. segan2 gitu.. tapi... yg lain semua mantoppp... caya lah Yuna... aku suka lagu2 dia... plg best DAN SEBENARNYA...




Profil

NAMA SEBENAR: Yunalis Zarai

NAMA KOMERSIAL: Yuna

USIA: 22 tahun

LAHIR : 14 November 1986

ADIK-BERADIK: Anak tunggal dalam keluarga

HOBI :Menonton filem dan mendengar muzik

IDOLA: Fiona Apple

PENDIDIKAN : Baru selesai menjalani peperiksaan akhir di UiTM Shah Alam dalam ijazah Undang-undang

E-MEL : yunaroomrecords@gmail.com

3 comments:

shikamazan said...

yeahh sy pon peminta yuna gak...die cool bangat seh

mohamad ismadi sallehudin said...

cari makannn la kak....hehe

Unknown said...

hai yuna, apa kbar skrg nee??? shat??

Kongsi Resepi

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...