Tuesday, May 5, 2009

Cotton Cheese Cake

Balik keje terus ke dapo... dh inform office-mate yg aku nk jual ciskek slice... dari dulu ramai yg suggest soh aku jual ciskek slice nie.. sbb diorg cakap.. nk beli sebijik cam x larat nk abiskan.. lgpon ciskek aku ni mahal... korang jgn x tau... hahahaha... sorry erk.. aku bukan cekik darah.. tp aku dh kira kos bahan2... mmg itu laa harga terbaik aku leh letak... kat bakeri lain confirm lg murah... sbb depa beli brg secara borong... and sekali adun berlambak jual.. aku ni.. sorang tempah.. sekali adun.. besok tempah adun lg... penat pon penat weiii... tapiiii... at least korang dpt makan kek fresh.. and bersih... aku x boh ubat2 penahan kek.. panadol ke... pil chi kit teck aun ke... mmg confirm x boh... gunakan tanpa was-was... opss... makanlah tanpa was-was laaah!

Ciskek aku buat ni jenis spongy... cotton... ringan laa maksud dia erk.. bukan aku boh kapas dlm tu... ekekeke... dan bahan yg aku gunakan bnyk cheese dari tepung... so blh dikatakan 100% pure cheese... sbb tu dia agak lembik... nk sedap.. simpan dlm peti sejuk semalaman... insya-Allah sedappp... permintaan selalunya blueberry filing utk toping ciskek tu...

So, korang enjoy laa tgk picture ciskek ni ye... ni 1 slice aku simpan kt umah... utk merasa... kat umah ni kurang makan ciskek... xpecially aku... kurang suka lah... so cukup laa 1 slice tu... ntah berapa hari laa baru leh abis... kah kah kah...


4 comments:

Farra Da Smiley said...

sis, mmg itula petuanya..CC kene simpan dlm peti sejuk..lagi lama dok situ lagi sedap :D

::Azura Rahman:: said...

tu laaa fara... mmg ciskek dh ditakdirkan bersuhu sejuk... ekekeke..

FARYN said...

kak...
ni yg paling vin menyampah masuk blog akak..
lapar kek...grrrrrrrr

::Azura Rahman:: said...

hahahahah... jgn laa menyampah dik... susah hati akk cenggini... ekekeke..

Kongsi Resepi

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...