Saturday, May 30, 2009

Cupcakes oh cupcakes

Fuhh... penat bangat sih.. baru je selesaikan siap membakar n mendeco kapis ni... Tempahan dari Ina HTAA untuk majlis pertunangan sepupu katanya... Ina.. kzura ketandusan idea... ni aje yg termampu ku buat... harap Ina dan sepupu suka... Kek utk kapis ni ialah Kek Marble Susu... as usual lah... mmg suka guna respei chef norzailina tu.. senang dan sedap...


Aku menghadapi masalah apabila kastemer request nk taruk kapis dlm plastik camni... adusss... mmg masalah.. sebabnye??? satu:aku terpaksa ke kedai utk membelinya sbb aku mmg x simpan stok kotak plastik cengini... dua:size papan kek dgn size kotak ni x sama... geram betollll... size papan kek mmg dh betul ukurannyer... tapi size kotak plastik tu diorg kecikkan skit ... so x muat laa aku nk sumbat papan kek dlm tu... papan kek kena letak sbb plastik ni lembik... nnti tertonggeng plak kapis aku tu... kesudahannya.. aku terpaksa memotong skit papan kek tu dan balut semula dgn aluminium foil... arghhh!!! bnyk lak keje kena buat... tapi demi kastemer ku xpecially Ina yg selalu tempah dgn aku... aku usaha buat yg terbaik... harap berbaloi...

OKlah... dh penat giler ni... besok nk dating dgn rakan cyber baru... yang juga pakar membuat cupcake.. siapakah dia?? jeng jeng jeng... nnti kan entry ku yg terbaru...

Adios..

1 comment:

sheralina -MCNAA- said...

thanx kak,
saya sgt2 berpuas hati...
soriler kalo menyusahkan akak...
akak tak bagitau yg bekas putih tuh menyukarkan kijer akak...
anyway, semua puji kek akak tuh...
ttg arwah mak saya yg dah takde tuh, saye pun lupa nak inform kat akak...
sebab tuh kek pisang yang nak order ari tuh tak jadik...
saye mmg lupe langsung kak...
sori ekk...

Kongsi Resepi

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...