Friday, July 3, 2009

Jom imbas kenangan lama.. ekekeke

Boring giler x dak mende nk story kt blog... masa belek2 folder kt laptop ni... nmpk lak gambo aku lama2... hahahaha... kalu ada yg br nk kenal aku.. jgn terperanjat erk.. dulu aku sebesar jari kelengkeng (betoi ke aku eja???) now aku dh membesar bagai johan... dh sebesar ibu jari... kah kah kah... baik kn aku kutuk diri sendiri...

Saper rasa meluat nk tgk gambo2 aku ni.. tlg pegi main jauh2... jgn muntah lak dpn pc tu... jeles laa tu aku kurus dulu... hahahaha

Lokasi :surau tmn sepakat...
tunggu tok kadi cakap "sah" je.. sbb tu muka masam je...
lambat sgt tok kadi ni... hahahha



Lokasi :kg selamat a.k.a umah mil aku ler..


dari kiri :zila,kak suzana,kak ina,pengantin a.k.a aku laa tu, wani,ateh
bawah dari kiri : kak azza, mok teh,julie


korang carik saper tu??? aku kt belah kiri sekali tu la.. pakai tudung merah... x caya??? hahahaha... aku leh jadik transformer tau... kejap kecik kejap besar..
tp lepas dh besar x leh kecik dah... huhuhuhuhuhu..

dari kiri : aku , azira,kak lin,nazua
lokasi : surau pwtc(rombongan kolej aku.. ada book fair)


lokasi : dpn kuantan plaza (parkson).. dgn classmate... nk g main boling... ekekeke
dari kiri : aku,faridah,kak lin,nazua


Ada yg muntah??? atau ada yg tgh gelak terguling2... hahahha... ada lg nie... tp gambar2 seterusnya ni adalah setelah aku membesar bagai johan... pandai dak asben aku jaga aku... dia bagi aku makan cukup... hahahaha...

ni semua otai2 kat akademik tau... hahahaha
dari kiri: aku,kak maz (ketua otai), kak ina,wani,kak ieda (skrg dh kurus sbb amik Herbalife)


semua dalam kenangan... ira n nurul masa praktikal
... and Mek Zu with love... huhuhuhuhu



ni gambo aku plg latest... masa g honeymoon dgn asben aku kt melaka
lokasi : menara taming sari, dataran pahlawan melaka


Oklah... sekian utk kali nie... dh malas aku nk upload gambo lg... kang ada lak yg muntah ijo tgk gambo2 aku tu... ekekeke...


9 comments:

GEODAIA said...

feewwwiiitttttttt...meletopzzzz..!!

elly said...

lor, sib baik ko letak pics masa ko kawin zuera, aku pon x penah nengok..nanti hupdate lagi k

F A R Y N said...

fuyyoooooo..gambar kawen..heheheh

Ibu Aqil-Aqilah said...

Salam.. kak.. tu masa kak zura kawin ker.. he.he..nampak cam langsing jer.... he.he. sama la kita...

Farra said...

ehem....cunted gituuu ....

katak_78 said...

Lyn rasa masa zura kurus tu mcm kenal la....mcm pernah jumpa somewhere...kat mana ekkkkk

Anonymous said...

kelakor beb.....hehehehehe

mamaharisz said...

kesian tgk gambo k.zura n juli cam x cukup mkn jeeee.....huhuhuuhu

eta said...

he..he..he...kak zura reality itula akak dulu yg eta kenali...itu belum lg kita cherita pasal zaman ngajo mlvk...ha..ha..ha...

Kongsi Resepi

Share It

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...