Tuesday, March 10, 2009

Lama dh aku x update blog ni.. kenapa ye?? huh... aku ada mid-term exam daaa... agak susah jugak soklan semua subjek sem nie... huhuhu... tolonggggggggg...
Sepatutnye aku amik cuti nk berhanimun dgn asben ku... tp sbba da event lain aku kena join 26hb nnti.. so kami kansel dan forwardkan cuti ke 26hb nnti... ke mana destinasi ku 26hb tu... tungguuuuuuuuuuu... :)
Semalam cuti sambutan Maulidur Rasul. X de xtvt menarik yg berlaku... cuma aku dgn mak aku masak ala-ala raye gitu... ekekeke... kami masak nasi impit, kuah lodeh, kuah kacang dgn rendang ayam. Aku wat blueberry muffin untuk manisan. Sekali sekala sedap jugak pekena menu cenggitu. Asyik nasik aje.. sampai aku blur x tau nk masak ape.. kalu ku tnye asben ku.. ikut laa YANG... huhuhhu..

kak chik bersama hero2nyer yg kiut miut


Asma ke tu? Ya Allah... apsal rambut serabut sgt tu...

Ni la blueberry muffin yg ku adun semalam..

Haa... satu Kuantan x dak air nie.. camner??? huhuhuhu.. padaku.. x de letrik tahan lg.. x dak air... seksanyerrrrr... nak melabur susah.. nak memasak susah.. wahai JBA.. apa terjadik nie????? kami x penah miss bayar bil air tau... pleaseee fix this problem A.S.A.P....

1 comment:

Farra Da Smiley said...

hi kak zura..fara ni..tolong jawab tag plsss ;)

Kongsi Resepi

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...