Thursday, February 26, 2009

Happy Birthday Abang...

Hari ni 26/2/2009 genap usia suamiku 33tahun... tp aku x rasa hepi sgt sbb aku x dpt berikan ape2 hadiah utk suamiku.. huhuhuhu.. rancangan awal aku nk bg henphone sbb henphone dia skrg pon cam ada problem aje.. kejap berbunyi kejap senyap... tp aku risau dia x berkenan dgn pililhan henphone tu... bukan mende murah2 wei... ratus2 jugak... dh alang2 nk beli biarlah dia berkenan... so aku plan.. biler free nk ajak dia pegi beli sekali... kalu ikutkan dia mmg x nak.. eleh.. malu2 kucing laa tu... malu tp mahukan... ekekeke... abang jgn laa tolak pemberian Yang ni... bukan senang bini abang ni nk bg present mahal2 tau... mahal ke? uii pada aku mahal laa wei.. kalu dh RM500 ke atas kira mahal laa.. pada yang bergaji x penah abis tu lain ler... takat Rm500 tu celah gigi aje kan... tp aku dgn laki aku x penah nk berkira... pengorbanan dan kasih sayang yang dia dh beri ke aku selama ni lebih berharga dari harga henphone tu... i lap u bang..

Lunch arini aku dating dgn suamiku ler... waniey jeles sbb x dpt lunch dgn aku arini.. hahahhaa.. sempat laa we all lunch kat Sara Thai depan St.Thomas tu... Sara Thai sebelah Cosmopoint penuh sgt tadi... Alhamdulillahhh kenyang...

Ermmm... bercerita bab harijadi ni... rasanye ada suka dan duka.. suka dan bersyukur sbb Allah masih panjangkan umur kite... berduka sbb kite makin tua dan bile2 masa aje Allah blh tarik nyawa kiter... tp aku selalu berdoa... kalu ditakdirkan nyawa aku sampai di sini saje.. kalu boleh Ya Allah, biarlah aku mati dalam keadaan baik.. sedih aku tgk org yg mati xcident teruk.. putus kaki, putus kepala... aduhai.. nauzubillah...

Kite hanya mampu merancang, selebihnya kuasa Allah.. gunakanlah masa yang terluang ni sebaiknya.. aku dan suamiku hari2 berdoa.. kurniakanlah kami zuriat.. bg penyambung keturunan kami.. sedih rasanya kalu kami mati tanpa keturunan... ya Allah... tolong lah.. tolonglah kurniakan kami zuriat.. aku semakin lemah untuk menjalani hidup seandainya tidak tercapai hajatku yang satu ini...

Namun aku tetap bahagia bersama suamiku.. seorang yang sgt penyabar dan mulia.. aku bersyukur dikurniakan suami seperti suamiku ini... syukur dan amin ya rabbal alamin...

Oklah.. dh lewat petang... masa utk balik rumah.. kalu ku sempat.. teringin nk adun Cheese Cake utk suamiku... insya-Allah...

Bye..

No comments:

Kongsi Resepi

There was an error in this gadget

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...