Saturday, December 11, 2010

Sambal Tumis Udang dan Sup Sayur Campur..

Oh sakitnye badan aku..
kalu ikut rasa sakit..
mmg rasa malas nk masak..
tp memandangkan aku ni dok dgn mak abah aku..
sakit camner pon ttp kena masak..
kesian pulak kat diorg..
x kan nk beli lauk kan..
tgk stok ape yg ada kt peti sejuk..
dan ini laa menu2 utk lunch kami arini..


 
Sambal Tumis Udang
dgn Sup Sayur Campur..
tambah pulak dgn telur masin..
ah.. cukup laa kan..

Aku suka sgt udang jenis nie..
err korang panggil udang ape erk..
aku panggil udang kertas..
kulit dia keras..
plg sedap kalu buat cucur udang..
tp memandangkan tahap kemalasan aku menjadik2..
aku sumpah jadik sambal tumis je..
lenkali laa pulak wat cucur udang..
huhu..

Utk sayur aku wat sup jew..
karot, kobis bunga, kobis bulat dgn kacang peas..
boh kiub pati ayam maggie..
Siap!..

   



*nak rehat dulu.. sakit sgt rasa blkg nie.. huhu..

1 comment:

Tie HT said...

best nya menu..telo masin is my fav too..i follow ea ;)

Kongsi Resepi

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...