Monday, September 26, 2011

Jamuan Raya UPM - University College Shahputra (UCSA)

Salam..

Ni citer minggu lepas..
para pensyarah dan pelajar program UPM anjurkan jamuan raya..
wahh.. sedap2 makanan yg dihidangkan..
tp aku x merasa semua..
sebabnyer..
perut masih lg kenyang sbb dh bf pagi..
lgpon.. masa tu tgh nerves sgt2..
sbb nk masuk pertandingan menganyam ketupat..
hahahaha..

Aku mmg reti menganyam ketupat.. dari dulu lg..
mak abah mmg ajar..
dan mmg tiap2 kali raya kami akan buat ketupat nasi nie..
so mmg reti la anyam kan..
Tapi..
masuk pertandingan ni berat la skit pada aku..
jenis darah gemuruh sgt..
nk anyam ketupat pon kecut2 perut weh.. hahahaha..
Tapi alhamdulillah..
dalam kecut2 perut tu.. dpt gak no 2.. hahaha..
bilangan ketupat yg aku hasilkan sama dgn juara iaitu 9 bijik..
tp kekemasan ketupat tu berpihak pd kawan aku sorang lg tu..
so dia la juara.. aku naib juara aje..
but amat berbaloi.. rasa berbaloi kecut2 perut.. hahahaha..

dengar MC dok berleter kt depan tu.. hihi..

OK mula.. pergh.. ketaq tgn weh..





Dan.. dpt la naib juaraaaa...

pinjam gambo ni dr blog kak Ieda.. TQ kak
Bertanding suka suki aje..

No comments:

Kongsi Resepi

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...