Tuesday, October 26, 2010

Jom pegi IKEA..

Hari Sabtu baru nie..
aku ke KL.. ikut suamiku ada urusan keje..
kami bertolak dari rumah jam 6.00pg..
terus ke Selayang..
abis je urusan suamiku.. kami terus ke Shah Alam..
tumpang tido umah adik bongsu aku..
b4 tu kami singgah di Tesco Setia Alam..
lunch dulu.. lapo giler dari pg x makan.. huhu..

Hari Ahad pulak..
aku ajak suamiku ke IKEA..
bkn ada ape nk beli pon..
tp mmg suka pegi situ..
plg penting.. nk pekena karipap panas2..
perghhh.. 2 org sekali adap je 6 bijik karipap tu.. hahaha..

(sumber:google)

tapi.......

Aku kempunan nk makan nie..
.
.
.
.
.
(sumber:google)

Tgk org beratur punyer laa pjg..
terus x jadik nk pekena Meat Ball yg lazat tu..
uwaaaaaaaaaaaa...
kempunan...
Saper2 yg dok area situ..
silakan belanje saya Meat Ball yg laza tu boleh???...
huhuhu..


Aceli kt IKEA x beli ape2 sgt pon..
just brg2 kecik..
gaji x masuk lg wei.. nasib baik beringat.. ekeke..

(sumber:google)

B4 ke IKEA..
saje je jenjalan ke The Curve..
berpusing2 aku dgn suamiku..
besar sgt tmptnyer..
mmg aku pertama kali jejak ke situ..
mmg terkial2 jugak laa nk jalan2..
sepnjg tu bnyk giler tmpt makan yg aku rasa ngeri je nk singgah..


Aku ni bkn spesis suka makan kt tmpt2 gitu..
aku lg rela makan kt kedai mamak..
org kampung ler katakan..
mn reti makanan2 barat nie.. huhu..

Isnin pg baru kami gerak balik ke Kuantan..
bg warga Pahang.. hari Isnin adalah hari cuti..
sempena besday Ayahanda.. ^_^

*Teringin pulak nk makan angin kt Cameron Highland lagik.. ahaks ^_~


post signature

post signature

5 comments:

K.Nor said...

aduhhh zura, akak teringinnyer nak g Ikea.. nak cari board utk letak fridge magnet.. hu hu...

::Azura Rahman:: said...

ngape x tepek kt fridge je kak nor???..

elly hamzah said...

wei..dtg kajang, aku banje ko makan meatball kt ikea tu..peveret aku tuu woiii, ko dtg ujung bulan..buleh aje belanja makan meatball tu..jom!

JaJa'Z said...

oooooo..gi jalan tak ajak..jaja pun teringin ikea meatball tu..sedap jek gayanya...

Mama Nazhan said...

salam kak.. meatball ikea tu wajib terjah kalau gi IKEA... tak sabo nak gi cuti sekolah ni...

Kongsi Resepi

Share It

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...