Friday, October 1, 2010

Pastikan produk tu HALAL!!!




Kisahnyer begini..
minggu depan mak dan abah ku nk wat kenduri doa selamat..
sempena abang dan kakak iparku dpt pergi Haji bulan depan..
so menu utk malam tu ialah Nasi Beriyani Gam..
dan mak abah mntk tlg mak sedara aku yg dok JB tu..
tolong masakkan..
dia mmg expert dgn Nasik Beriyani Gam..

And.. kami di sini akan sediakan bahan2..
termasuklah minyak sapi..
mak sedara mmg guna minyak sapi brand QBB..
aku rasa ramai jugak yg guna brand nie..

Terdetiknye aku nk check dgn JAKIM ..
sebab aritu ada dengar desas desus pasal sijil HALAL mnyk nie..
so aku usaha dptkan link utk semak sijik halal..
and ini aku dapat..


So.. harap ape yg aku tulis nie..
ada sedikit sebanyak membantu kawan2 yg lain..
maybe ada yg berteka teki pasal minyak sapi nie..



post signature

post signature

No comments:

Kongsi Resepi

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...